outfit.


kvällens outfit-
lackleggins- bik bok trorjag.
vitt linne- gina tricot.
asgammal tröja- lindex.




nu är klockan halv sex & jag är typ färdig för kvällen redan xd.
ska väl träffa carro när hon är färdig åså, sen ska vi träffa emma klockan sju, så ska vi hyra film, & köpa mat, åså ska vi göra tacos, haha good luck with that.. för er som inte vet, så suuger jag på laga mat åsånt, menmen thats life bitch.

skriver förmodligen inget mer ikväll, kanske när jag kmr hem, beror jju på när dt blir.
men ni får iaf ha en bra fortsatt dag & kväll. hhöhö'
kisses & hugs

Kommentarer
Postat av: anna

yes :)

vi ska typ fira julafton, eller äta julmat, baka julsaker och öppna paket eftersom vi inte är hemma på den riktiga (i ofs har man typ fått ett var xD)och så ska jag kolla på robinson och robins :D

vad ska du hitta på då? ;)

2009-11-28 @ 19:27:14
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: Nikki

Hejsan! Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker om min Hiss&Diss! :)



Kram

2009-11-28 @ 23:03:34
URL: http://nixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0