tisdag.

hej bloggen.
tisdag nu då, & jag är redan trött på prao, fast vill ju inte direkt ha lektioner heller, så får väl nöja mig..
ah, tog bussen till skolan imorse då, sen gick jag ner till hemköp, var där typ tjugo över åtta.
typ gjort massa saker, sen tio i tolv fick jag lunch, gick till skolan och mötte emma, så käka vi.
sen var vi lite på skolan åså. sen fick man gå tbx igen.
slutade halv tre, gick till skolan å tog skolbussen hem.
gött ont i fötterna har jag, dt ända jag gjort idag är gå, å bära saker, så ryggen har jag med ont i, itne för jag är svag elr så, (fast dt är jag med) men för jag har fortfarande asont i ryggen efter dt som hände, när jag klanta mig lite.. (a)
hm, så nu blire film resten av kvällen. yeye , desperate housewiwes blire.

åå just dt, glömde skriva igår kväll ko jag på. en ah fanns itne mke att skriva ändå. carro ko hit, och vi glodde film bara.

ah, men ni får hare gött så skriver jag mer sen, för ni blire film.
slänger in dagens outfit också.

mjukis, mjukis,mjukis. mysigt

NU, detta.



Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

Sv: okej! :)

jo, allt är superbra me mig :)

2009-11-24 @ 16:47:02
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: linnéa

söt blogg! :)

2009-11-24 @ 17:18:10
URL: http://linnneaeriksson.blogg.se/
Postat av: Natalia

sv: Hehe okej :) vart praoar du?

Skolan, stan och letat julklappar :) kram

2009-11-24 @ 19:18:01
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0