söndag

shoo folket. sitter här och pluggar spanska :O hahhahah mobbad vi har sommarlov menmen, hehe jag ska ha spanska i nian igen så måste plugga ikapp de jag missat i åttan! :o
fett mkt, och jag fattar inte ngt.. menmen.
iaf, dagen. typ inte gjort ngt. vaknade tio, åt gick till mif träffa mihan. kolla lite på ngn match , sen snacka vi mest åså. assoft å snacka med hon :)
sen när jag skulle gå hem smsa sydnes och sa jag skulle gå till sammanflödet, så gick dit träffa han och karl lite snabbt, men så skulle sydnes åka hem presis då? haha. så jag drog hem har suttit hemma sen dess och bara tar de lungt.
aja, vet inte vad som händer sen. men ha de gött ska plugga!!
peace ♥
assuddig bild på amanda & jocke i torsdags :)

Kommentarer
Postat av: bella

var med och tävla om att bli veckans blogg.

skriv i inlägget ''veckans blogg tävling'' på min blogg och skriv att du vill vara med.

http://igustafsson.blogspot.com

2010-06-20 @ 22:37:25
URL: http://igustafsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0