29 mars.

wzup alla. sitter nu och snackar skype.
dagen idag har vart rolig fan, jag å lizette har cpat, fast hon cpa mest jag orka inte med hon hela tiden hahaha..
iaf de hände en sak idag i skolan men de verka bara va jag å lizette som tyckte de var kul, alla andra blev asuprörda haha.. aja. efter skolan fick ju jag å lizette stanna kvar, för vår "extrahjälp" hahah, låter som vi e värsta efterblivna, fast när man tänker är vi ju typ de? hahah
iaf, slutade fyra typ då, bara en timme efter alla andra, haha.
gick hem då, käkade åså.
sen skulle jag.. hehe.. köra matildas moppe, (aldrig kört en moppe förrut) å ja de gick inte så bra, mer behöver jag inte säga :)..
inte gjort ngt spc mer idag, vart ute å gott, och nördat data.
resten av veckan blir typ..
tisdag- skolan, sen träning.
onsdag-skola, klasskväll typ se film åså.
torsdag-skola, träning.
fredag, ingen skola, vet inte.
helgen vet jag inte, ska på bio iaf med mehrab. de suger att jag typ inte kan träffa han förrän då-.-
men aja, de e snart lov iaf. så slipper man dena bögskola.
aja, allt från mig/peace



min sötnos ♥

Kommentarer
Postat av: SannaNilsson

Hejsan följ och läs min blogg!

Kram :)

2010-04-01 @ 18:21:04
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/
Postat av: natali

tack snygging:)!

2010-04-01 @ 22:09:31
URL: http://coorazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0